Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906454 obálek a 877212 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu



Autor: Rošický, Stanislav
Rok: 1999
ISBN: 9788070415917
NKP-CNB: cnb000787074
OCLC Number: (OCoLC)39594763
OKCZID: 110285415
Vydání: 2. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ROŠICKÝ, Stanislav. Základy marketingu. 2. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 1999, 128 s. ISBN 80-7041-591-6.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)