Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892028 obálek a 873434 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Regionální a mezinárodní marketing



Autor: Lacina, Karel a Kala, Tomáš
Rok: 2003
ISBN: 9788070419298
NKP-CNB: cnb001296909
OCLC Number: (OCoLC)56872398
OKCZID: 110303187
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
LACINA, Karel. Regionální a mezinárodní marketing. Vyd. 1. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003. 136 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kniha pojednává o využívání zásad regionálního marketingu v regionální politice členských států EU a ČR. Ve druhé části napsané ing. Kalou jsou objasněny hlavní zásady mezinárodního marketingu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)