Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893647 obálek a 874269 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing pro veřejné knihovny



Autor: Borchardt, Peter a Pilař, Jindřich
Rok: 1994
ISBN: 9788070501733
NKP-CNB: cnb000085719
OCLC Number: (OCoLC)39575578
OKCZID: 110271358
Vydání: 1. čes. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
Marketing pro veřejné knihovny. Překlad Jindřich PILAŘ. 1. čes. vyd. Praha: Národní knihovna, 1994. 187 s.


Digitální objekty

Moravskoslezská vědecká knihovna v Ostravě (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)