Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingový výzkum : metodologie a aplikace



Autor: Zbořil, Kamil
Rok: 1998
ISBN: 9788070793947
NKP-CNB: cnb000656588
OCLC Number: (OCoLC)41831984
OKCZID: 110278422
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ZBOŘIL, Kamil. Marketingový výzkum: metodologie a aplikace. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola ekonomická, Fakulta podnikohospodářská, 1998, 171 s. ISBN 80-7079-394-5.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Dostupné zdroje

Můj antikvariát


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)