Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149369 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Grosová, Stanislava
Rok: 2002
ISBN: 9788070805053
NKP-CNB: cnb001252599
OKCZID: 110447278
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
GROSOVÁ, Stanislava. Marketing: principy, postupy, metody. Vyd. 1. Praha: Vysoká škola chemicko-technologická, 2002. 165 s.
Skriptum určené k výuce na VŠCHT Praha.