Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy strategického marketingu



Autor: Tomek, Jan
Rok: 1998
ISBN: 9788070824443
NKP-CNB: cnb000370992
OCLC Number: (OCoLC)84954017
OKCZID: 110285413
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMEK, Jan. Základy strategického marketingu. Vyd. 1. Plzeň: Vydavatelství Západočeské univerzity, 1998, 307 s. ISBN 80-7082-444-1.


Anotace

 

Skripta jsou zameřena na tvorbu strategického marketingu a jeho klíčové faktory. Určeno primárně pro studenty FEK ZČU.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)