Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150311 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Strategický marketing

Autor: Jaroslava Dědková, Pavel Strnad
Rok: 2001
ISBN: 9788070834763
NKP-CNB: cnb000889338
OCLC Number: (OCoLC)50343312
OKCZID: 128252259

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
STRNAD, Pavel. Strategický marketing. Vyd. 1. Liberec: Technická univerzita, 2001. 129 s.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Dostupné zdroje

Napište na knížku první komentář!


Seznam literatury