Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2909516 obálek a 879138 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Základy marketingu. (1. sešit)



Autor: Jaroslava Dědková, Iveta Honzáková
ISBN: 9788070835296
OKCZID: 128361331

Citace (dle ČSN ISO 690):
DĚDKOVÁ, Jaroslava. Základy marketingu. Vyd. 2. V Liberci: Technická univerzita, 2001. 2 sv. (105, 115 s.). Studijní texty pro distanční studium.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)