Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Strnad, Pavel, Dědková, Jaroslava a Technická univerzita v Liberci
Rok: 2004
ISBN: 9788070838266
NKP-CNB: cnb001317077
OCLC Number: (OCoLC)50343312
OCLC Number: (ocolc)50343312
OKCZID: 110568591
Vydání: Vyd. 2.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
STRNAD, Pavel. Strategický marketing. Vyd. 2. Liberec: Technická univerzita, 2004. 127 s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.