Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895052 obálek a 875008 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Psychologie prodeje | |||||||||||
Autor: Bedrnová, Eva Hodnocení: 2.0 / 5 (2 hlasů) AnotaceUčebnice je rozdělena do dvou částí, úvod do psychologie - základy obecné psychologie, psychologie osobnosti a sociální psychologie a odborné části o psychologii trhu. Specializovaná část obsahuje tyto témata: obchodní činnost a její psychologická hlediska, psychologie zboží, nabídky a poptávky, komunikace na trhu - propagace a reklama, psychologie spotřebního chování a osobnost spotřebitele, psychologie prodeje a koupě, marketing a psychologický průzkum trhu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|