Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149053 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Vysekalová, Jitka
Rok: 1997
ISBN: 9788071684190
NKP-CNB: cnb000273036
OCLC Number: (OCoLC)37963918
OCLC Number: (ocolc)37963918
OKCZID: 110083080
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
VYSEKALOVÁ, Jitka. Základy marketingu pro střední odborné školy. 1. vyd. Praha: Fortuna, 1997. 164 s.
Hodnocení:
4.0 / 5
(1 hlasů)
Publikace seznamuje se základními pojmy marketingové teorie a praxe.
Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog