Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Slovník základních pojmů z marketingu a managementu

Autor: Vysekalová, Jitka
Rok: 1997
ISBN: 9788071685043
NKP-CNB: cnb000303607
OCLC Number: (OCoLC)39105431
OCLC Number: (ocolc)39105431
OKCZID: 110325377
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
Slovník základních pojmů z marketingu a managementu. Vyd. 1. Praha: Fortuna, 1997. 47 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Slovník vysvětluje základní pojmy z oblasti marketingu a managementu. Jde o oborový slovník, který si klade za cíl seznámit především studenty středních škol s nejdůležitějšími termíny dané odbornosti.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení