Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2885267 obálek a 870060 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Testové úlohy nejen pro deváťáky. Studijní předpoklady



Autor: Smetáčková, Irena
Rok: 2006
ISBN: 9788071689287
NKP-CNB: cnb001534270
OCLC Number: (OCoLC)85542885
OKCZID: 110001311
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
SMETÁČKOVÁ, Irena a Marek MIČIENKA. Testové úlohy nejen pro deváťáky. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2006, 110 s. ISBN 80-7168-928-9.


Anotace

 

"Řada sbírek nabízí žákům vyšších ročníků ZŠ (i nižších ročníků SŠ) možnost vyzkoušet si, jak jsou na tom se znalostmi a hlavně dovednostmi v základních školních předmětech. Přestože se s testováním setkávají žáci stále častěji, určitě ocení úvod každé ze sbírek, který obsahuje základní poučení o testech a testování. Hlavní část sbírek pak tvoří tematicky uspořádné testové úlohy, klíč správných řešení a záznamové archy, do nichž mohou žáci zapisovat své odpovědi. Rovněž je možné záznamové archy kopírovat a používat je při práci se sbírkami ve výuce. Tato sbírka studijních předpokladů slouží především k ověřování a procvičování dovedností, které předpokládají práci s informacemi. Je sestavena z téměř 300 testových úloh, které jsou uspořádány do 12 kapitol. každá kapitola má jedno společné téma. Jsou to témata zajímavá a zábavná, ale také témata důlěžitá a obtížná. Všechny úlohy jsou zaměřeny na práci s informacemi. Pro vyřešení úloh je někdy nutné, aby žáci informaci nalezli, jindy, aby několik informací porovnali nebo vysoudili informaci novou. Sbírka obsahuje kromě samotných testových úloh také klíč správných odpovědí a záznamové archy pro zápis a snadné vyhodnocování odpovědí. Sbírka obsahuje přes dvě stovky úloh, rozčleněných do jedenácti tematických kapitol. Základním smyslem sbírky je přispět k rozvíjení čtenářských dovedností, v tomto směru tedy sbírka koresponduje s reformními kroky ve školství, konkrétně s předpokládaným zaváděním rámcových vzdělávacích programů. Testovými úlohami ve sbírce lze ověřovat především dovednosti, které mají nějakou souvislost s tzv. čtenářskou gramotností: uplatnění znalostí pravopisných pravidel a principů textové výstavby, posouzení významu slov, vyhledání informací v textu, porozumění textu či posouzení nabízené interpretace textu. Sbírka obsahuje zhruba tři stovky úloh, rozčleněných do dvanácti tematických kapitol. Témata jsou zajímavá a zábavná, mnoho nového se jejich prostřednictvím dovíte, často se i zasmějete. Všechny úlohy jsou zaměřeny na práci s informacemi. Informace hledáte, porovnáváte, vyvozujete nové a přitom si prohlubujete dovednosti, které vám usnadní vaše studijní úsilí.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)