Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143922 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Čtení 1 pro prvňáčky: analyticko-syntetická metoda bez tvorby slabik

Autor: Čížková, Miroslava a Průšková, Eva
Rok: 2005
ISBN: 9788071689348
NKP-CNB: cnb001643802
OCLC Number: (OCoLC)85545183
OCLC Number: (ocolc)85545183
OKCZID: 110249511
Vydání: 1. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
ČÍŽKOVÁ, Miroslava. Čtení 1 pro prvňáčky: analyticko-syntetická metoda bez tvorby slabik. Ilustrace Eva PRŮŠKOVÁ. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2005. 104 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Cílem výuky čtení v prvním ročníku je naučit žáky základům čtení s porozuměním a probudit v nich zájem o knihu. Metoda uplatněná v této učebnici (analyticko-syntetická metoda bez tvorby slabik) svou jednoduchostí a rychlým čtenářským postupem tento cíl podporuje ve všech požadavcích. Od analyticko-syntetické metody hláskovací (mezi učiteli známé jako slabikovací metoda) se liší zejména tím, že vynechává tvorbu slabik, které nemají významový obsah. Žáci se učí číst nejprve velká tiskací písmena, která skládají rovnou do smysluplných slov. Pomáhá jim přitom trénink sluchové a zrakové syntézy a analýzy, pro nějž je v učebnici připraveno mnoho podnětů. Teprve, když žáci umí číst všechna velká tiskací písmena, přechází ke čtení písmen malých. Tato metoda je založená na jednoduchosti, aktivitě, rozvoji myšlení a diferencovaném přístupu k žákům.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení