Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Moderní reklama: umění zaujmout



Autor: Schultz, Don E., Špaček, Robert, Kárász, Karel a Vosecký, Jan
Rok: 1995
ISBN: 9788071690627
NKP-CNB: cnb000093619
OCLC Number: (OCoLC)36601531
OKCZID: 110286013
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
SCHULTZ, Don E. Moderní reklama: umění zaujmout. 1. vyd. Praha: Grada, 1995. 668 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Kniha je určena pracovníkům v oblasti propagace a podpory prodeje, profesionálům z reklamních agentur i manažerům a podnikatelům, kteří reklamu zadávají.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Antikvariát Avion
Československá bibliografická databáze


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)