Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894758 obálek a 874844 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Moderní reklama: umění zaujmout | |||||||||||||||
Autor: Schultz, Don E., Špaček, Robert, Kárász, Karel a Vosecký, Jan Digitální objekty
AnotaceKniha je určena pracovníkům v oblasti propagace a podpory prodeje, profesionálům z reklamních agentur i manažerům a podnikatelům, kteří reklamu zadávají. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze Dostupné zdroje
|