Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Přibová, Marie
Rok: 1996
ISBN: 9788071692997
NKP-CNB: cnb000173173
OCLC Number: (OCoLC)38152043
OCLC Number: (ocolc)38152043
OKCZID: 110315252
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
PŘIBOVÁ, Marie. Marketingový výzkum v praxi. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996. 238 s.
Význam marketingového výzkumu pro manažerské rozhodování, jeho metodologie, technika sběru dat, statistický software, databázové zdroje-to jsou hlavní témata knihy.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU