Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892028 obálek a 873434 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak sestavit marketingový plán



Autor: Westwood, John a Vejdělek, Jiří
Rok: 1999
ISBN: 9788071695424
NKP-CNB: cnb000646002
OCLC Number: (OCoLC)41531617
OKCZID: 110322094
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
WESTWOOD, John. Jak sestavit marketingový plán. Překlad Jiří VEJDĚLEK. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999. 117 s.

Hodnocení: 4.0 / 5 (1 hlasů)


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Tato kniha se liší od většiny odborných publikací zaměřených na podnikání. Je to praktická rukověť, která vám umožní připravit a sestavit vlastní marketingový plán.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)