Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Kotler, Philip
Rok: 1998
ISBN: 9788071696001
NKP-CNB: cnb000389975
OCLC Number: (OCoLC)42029654
OCLC Number: (ocolc)42029654
OKCZID: 110311890
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, využití, kontrola. Vyd. 1. Praha: Grada, 1998. 710 s.
Hodnocení:
4.8 / 5
(24 hlasů)
Vázaná, velmi dobrý stav, nepatrně zvlněné listy - aktuální foto! Analýza, plánování, využití, kontrola. Základní učebnice marketingu a marketingového řízení - používaná celosvětově i u nás také v manažerské a podnikatelské praxi.