Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147300 obálek a 949779 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing měst a obcí

Autor: Janečková, Lidmila a Vaštíková, Miroslava
Rok: 1999
ISBN: 9788071697503
NKP-CNB: cnb000770555
OCLC Number: (OCoLC)45115879
OCLC Number: (ocolc)45115879
OKCZID: 110291610
Vydání: Vyd. 1.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
JANEČKOVÁ, Lidmila. Marketing měst a obcí. Vyd. 1. Praha: Grada, 1999. 178 s. Města a obce.

Hodnocení: 3.0 / 5 (2 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Kniha je určena pracovníkům obecních úřadů, kteří se zabývají marketingem obcí. Autorky je seznamují se vším, co je třeba pro bezproblémový chod obce zařídit. Zmiňují se o organizační struktuře, podnikatelské kultuře, kvalitě ve veřejných službách, provádění marketingového výzkumu i průzkumu veřejného mínění obyvatel obce a jejich vyhodnocování i o možnostech obecního úřadu ovlivňovat podnikatelskou kulturu obce. Předností knihy je uvedení příkladů marketingového průzkumu prováděného na zakázku pro některá obecní zastupitelstva.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení