Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150518 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Tellis, Gerard J.
Rok: 2000
ISBN: 9788071699972
NKP-CNB: cnb000981104
OCLC Number: (OCoLC)85007622
OCLC Number: (ocolc)85007622
OKCZID: 110007146
Vydání: 1. vyd.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
TELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s., [16] s. obr. příl. Profesionál.
Prestižní publikace renomovaného autora obsahuje systematické zpracování dvou základních částí marketingové komunikace - reklamy - a podpory prodeje. Text ilustrují příklady, názorná schémata a barevná obrazová příloha. Kniha vyšla za podpory Asociace komunikačních agentur České marketingové společnosti. "Kniha čerpá z nejnovějších výzkumů v oblasti sociálních věd a seznamuje čtenáře s aktuálními pznatky v oboru. Jejím účelem je pomoci manažerům vytváře úspěšné strategie. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti z obchodu, marketingu, ekonomie či psychologie. Může ji použít každý student nebo manažer …" (prof. Ing. Eduard Stehlík, CSc., čestný prezident České marketingové spoleřnosti.
Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog