Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2896830 obálek a 875360 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Reklama a podpora prodeje | ||||||||||||||
Autor: Tellis, Gerard J. Digitální objekty
AnotacePrestižní publikace renomovaného autora obsahuje systematické zpracování dvou základních částí marketingové komunikace - reklamy - a podpory prodeje. Text ilustrují příklady, názorná schémata a barevná obrazová příloha. Kniha vyšla za podpory Asociace komunikačních agentur České marketingové společnosti. "Kniha čerpá z nejnovějších výzkumů v oblasti sociálních věd a seznamuje čtenáře s aktuálními pznatky v oboru. Jejím účelem je pomoci manažerům vytváře úspěšné strategie. Nevyžaduje žádné zvláštní znalosti z obchodu, marketingu, ekonomie či psychologie. Může ji použít každý student nebo manažer …" (prof. Ing. Eduard Stehlík, CSc., čestný prezident České marketingové spoleřnosti. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog Dostupné zdroje
|