Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Hejný, Milan
Rok: 2001
ISBN: 9788071785811
NKP-CNB: cnb001023754
OCLC Number: (OCoLC)50343878
OCLC Number: (ocolc)50343878
OKCZID: 110281526
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
HEJNÝ, Milan a František KUŘINA. Dítě, škola a matematika: konstruktivistické přístupy k vyučování. Vyd. 1. Praha: Portál, 2001, 192 s. Pedagogická praxe. ISBN 80-7178-581-4.
Hodnocení:
4.4 / 5
(12 hlasů)
Odborná publikace je určena učitelům (zejména učitelům matematiky na základních školách) a studentům učitelství, které by měla dovést k zamyšlení nad současnými metodami vyučování a nad tím ,jak je zkvalitnit. Autoři v knize přestavují moderní pohled na podstatu vyučování, který zachycuje světové trendy v pedagogice a psychologii. Ukazují, jakým způsobem probíhá u žáků poznávací proces, jakým způsobem ho ovlivnuje osobnost učitele i samotného žáka nebo sociální klima ve třídě. Vysvětlují vztah mezi realitou a jejím obrazem v myšlení žáka a v učivu. Srovnávají současný transmisivní způsob vyučování s moderním vyučováním konstruktivním. A právě na vyučování matematice a na řadě příběhů z praxe formulují zajímavě a srozumitelně zásady didaktického konstruktivismu.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz