Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895566 obálek a 875351 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Zlaté časy české reklamy | |||||||||||||||||||||||||||
Autor: Vošahlíková, Pavla Hodnocení: 4.7 / 5 (3 hlasů) Digitální objekty
AnotacePublikace o originálním světě české reklamy před první světovou válkou. Na pozadí celkové modernizace české společnosti po pádu Bachova absolutismu autorka popisuje vítězné tažení reklamy českou společností. Popisuje postupnou proměnu vzhledu obchodů, převratný nástup výkladní skříně a obchodních domů, rozmach placené reklamy v tisku, podíl nové techniky na rozvoji reklamy a její podíl na velkých výstavách prezentujících rozvoj českého průmyslu na konci 19. století. Autorka věnuje velkou pozornost i specifickému vývoji reklamních plakátů, sloganů či spotřebních obalů. Reprezentativní kniha s velkým množstvím obrazové dokumentace. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz Dostupné zdroje
|