Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143412 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola

Autor: Kotler, Philip a Dolanský, Václav
Rok: 1995
ISBN: 9788071871408
NKP-CNB: cnb000118756
OCLC Number: (OCoLC)37251347
OCLC Number: (ocolc)37251347
OKCZID: 110320680
Vydání: 2., dopl. a upr. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOTLER, Philip. Marketing management: analýza, plánování, realizace a kontrola. Překlad Václav DOLANSKÝ. 2., dopl. a upr. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 789, [7] s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Bible marketingu.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení