Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894094 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Ekonomika, marketing, management v kostce | ||||||||||||
Autor: Kozler, Josef a Matějka, Jan Digitální objekty
AnotacePřehledně členěné a především nepříliš rozsáhlé kapitoly pomohou zejména k opakování a komplexní znalosti probíraného učiva. Prostřednictvím tří velkých oblastí studenti získají povědomí o trhu, podniku a jeho fungování (náklady, výnosy, oběžný majetek atd.), o formách podnikání, dále se dozví o daňové soustavě a bankovnictví. V oblasti marketingu se podrobněji seznámí s marketingovým mixem (produkt, cena, distribuce, propagace). Závěrečná oblast je věnována úloze manažera a jeho funkcí v souvislosti s efektivním využíváním zdrojů podniku. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze Dostupné zdroje
|