Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2894094 obálek a 874519 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Ekonomika, marketing, management v kostce



Autor: Kozler, Josef a Matějka, Jan
Rok: 1998
ISBN: 9788072002535
NKP-CNB: cnb000389719
OCLC Number: (OCoLC)41531136
OKCZID: 110333262
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KOZLER, Josef. Ekonomika, marketing, management v kostce. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Fragment, 1998. 139 s.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Přehledně členěné a především nepříliš rozsáhlé kapitoly pomohou zejména k opakování a komplexní znalosti probíraného učiva. Prostřednictvím tří velkých oblastí studenti získají povědomí o trhu, podniku a jeho fungování (náklady, výnosy, oběžný majetek atd.), o formách podnikání, dále se dozví o daňové soustavě a bankovnictví. V oblasti marketingu se podrobněji seznámí s marketingovým mixem (produkt, cena, distribuce, propagace). Závěrečná oblast je věnována úloze manažera a jeho funkcí v souvislosti s efektivním využíváním zdrojů podniku.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)