Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Pilík Michal
Rok: 2013
ISBN: 9788072019366
NKP-CNB: cnb002586317
OCLC Number: (OCoLC)880869408
OCLC Number: (ocolc)880869408
OKCZID: 113396431
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
PILÍK, Michal. Internet and its influence on consumer buying behaviour in the Czech Republic. Vyd. 1. Praha: Linde Praha, 2013, 122 s. Monografie. ISBN 978-80-7201-936-6.
Studie sleduje vliv internetu na nákupní chování českých zákazníků.
Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze