Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891754 obálek a 873249 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu



Autor: Anderson, Kristin
Rok: [2002?]
ISBN: 9788072059140
NKP-CNB: cnb001182768
OCLC Number: (OCoLC)85035721
OKCZID: 110498122

Citace (dle ČSN ISO 690):
ANDERSON, Kristin. Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu. Praha: Pragma, 2002, 105 s. ISBN 80-7205-914-9.


Anotace

 

Používáte-li telefon každý den jako svůj běžný pracovní nástroj, setkáváte se při tom s řadou větších či menších problémů. Telefonické jednání třeba nedopadne, jak jste si představovali, a vy si většinou ani neuvědomíte, že se na tom dalo ledacos změnit, kdybyste telefon dokázali lépe využívat. Kniha Dokonalá služba zákazníkovi po telefonu vám pomůže vypořádat se s úskalími komunikace po telefonu a zdokonalit své schopnosti a dovednosti nezbytné k tomu, abyste po telefonu působili přirozeně a telefonátem dosáhli toho, co potřebujete – ať už pracujete jako ředitel, obchodník či sekretářka. Kniha je rozdělena do tří částí: Jak zvládnout přístroj, Jak zvládnout hovory a Jak zvládnout sami sebe – samozřejmě ve vztahu k telefonování. Pokud si z četby této knihy odnesete alespoň část doporučení, rad, tipů a návodů, budete mít podobný pocit, jako když řadu let používáte svůj starý víceúčelový kapesní nožík a jednoho dne na něm objevíte nový nástroj, jehož jste si dříve nevšimli a který se vám zrovna skvěle hodí. Stejně tak možná objevíte, že telefon jako prostředek komunikace skrývá možnosti, o nichž jste dříve ani netušili.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Srovname.cz
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)