Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Efektivní marketing



Autor: Ali, Moi
Rok: 2003
ISBN: 9788072093847
NKP-CNB: cnb001252339
OCLC Number: (OCoLC)53260460
OKCZID: 110008539
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
ALI, Moi. Efektivní marketing. Vyd. 1. Praha: Slovart, 2003. 72 s. Základy pro manažery.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Příručka poskytuje praktické rady, které by měly napomoci rozvinout efektivní marketingové dovednosti. Jednoduché testy, tabulky, srozumitelný text a ilustrace pokrývají všechny stránky týkající se plánování, průzkumu trhu a marketingové strategie.

Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Můj antikvariát
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)