Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Keaney, Magdalene
Rok: 2007
ISBN: 9788072099825
NKP-CNB: cnb001746984
OCLC Number: (OCoLC)228497612
OKCZID: 110010890
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
KEANEY, Magdalene. Móda a reklama: učíme se od světových fotografů. V Praze: Slovart, 2007. 176 s.
Hodnocení:
4.0 / 5
(6 hlasů)
Ačkoliv se počátek módní fotografie datuje do konce devatenáctého století, nelze o skutečné fotografii hovořit dříve než okolo roku 1920, kdy časopisy jako Vogue a Vanity Fair překonaly stadium jednoduché grafické ilustrace a začaly najímat fotografy pro portréty a módní fotografie na své tehdy černobílé a ne příliš kvalitní stránky. Zajímavé při pohledu na zažloutlé stránky těchto časopisů je, že imperativem komerční kvality obrázku zůstává krása a elegance – ačkoliv se estetika časem mění. Móda a reklama představují kroniku doby, ve které vznikaly.