Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913107 obálek a 881084 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Technika práce s plastem, dřevem a kovem : 30 praktických námětů pro učitele, které vedou žáky k rozvíjení motorických a tvořivých schopností



Autor: Ivan Jařabáč
ISBN: 9788072254927
OKCZID: 128905757

Citace (dle ČSN ISO 690):
JAŘABÁČ, Ivan. Technika práce s plastem, dřevem a kovem: 30 praktických námětů pro učitele, které vedou žáky k rozvíjení motorických a tvořivých schopností. Ostrava: Montanex, a.s., 2022. 108 stran.


Anotace

 

Odborná publikace s názvem TECHNIKA, PRÁCE S PLASTEM, DŘEVEM A KOVEM je určena zejména pro mladé nastupující učitele předmětu pracovní výchovy běžných i speciálních základních škol. Publikaci zcela jistě využijí i pedagogové středních škol (středních průmyslových škol, odborných učilišť a středních odborných učilišť), kteří v ní naleznou praktické náměty pro práci s technickými materiály v odborných školních dílnách. Kniha nabízí čtenářům velké množství velmi zajímavých a bezesporu inspirativních námětů (celkem 10 pracovních námětů z plastů, 10 pracovních námětů ze dřeva a 10 pracovních námětů z kovů), které autor (učitel) vyrábí s žáky na 2. stupni základní školy v Ostravě - Hrabůvce. Každý praktický námět obsahuje velmi přehledný metodický list, kde je mimo jiné popisován: materiál, použití výrobku, ročník, výukové strategie, nástroje či technologický postup pro výuku učitelů v pedagogické praxi. Dále praktický námět zahrnuje technický výkres a (obrázky) fotografie zhotovených výrobku, které opravdu vyrobili žáci ve školní dílně na základní škole. Pozitivem knihy je to, že technické výkresy praktických námětů jsou ve formátu A4, a učitelé je tak mohou ve školách snadno kopírovat a používat pro porozumění a orientaci žáků, kdy každý žák tak může mít na pracovním stole k dispozici technický výkres při zhotovování výrobků ve školní odborné dílně. Kladně lze hodnotit i to, že některé uvedené praktické náměty implementují a podporují ve výuce alternativní rysy (kooperativní učení) např. při výrobě nýtované petlice, jejímž cílem je spolupráce a komunikace v pracovním týmu (měkké dovednosti), jiné náměty zahrnují i obsahovou integraci vzdělávacích oblasti a oborů i průřezových témat. Vnímaví čtenáři (učitelé) odborné publikace zcela jistě realizují některé z uvedených praktických námětů v pedagogické praxi, protože předkládá řadu inspirací.


Dostupné zdroje

Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury