Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Jak reorganizovat firmu

Autor: Hussey, Edward
Rok: 2000
ISBN: 9788072263516
NKP-CNB: cnb000991112
OCLC Number: (OCoLC)85008427
OKCZID: 110019687

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
HUSSEY, Edward. Jak reorganizovat firmu. Praha: Computer Press, 2000. 113 s. Rozvoj osobnosti.

Hodnocení: 3.0 / 5 (2 hlasů)

Digitální objekty

(dostupné po přihlášení )
(dostupné po přihlášení )

Anotace

Změna je součástí života člověka i firmy. Platí dokonce, že v okamžiku, kdy jsem se sebou spokojen, nechci se měnit a přestávám „šlapat“ kupředu, zaostanu a za chvíli jdu z kola ven. A to je stejně nebezpečné jak pro firmu, tak pro jednotlivce. Proto musí manažeři i řadoví pracovníci životaschopného podniku takřka denně přemýšlet a zkoušet, jak to udělat, aby firemní vazby i struktura fungovaly ještě účelněji a efektivněji. Zkrátka musí stále firmu měnit k jejímu prospěchu. Reorganizace a změny, které ve firmě probíhají, jsou samozřejmě dílčí, ale také celkové a zásadní. Někdy mohou postupovat zcela hladce, někdy ovšem naopak napáchají mnohem více škod nežli očekávaného užitku. Ale jak na to, abych jako manažer udržel reorganizaci ve svých rukou a změna přinesla kýžené ovoce? V knize Jak reorganizovat firmu najdete fundovaný rozbor i praktické rady, pro jakou situaci zvolit jakou adekvátní metodu. Publikace vás bude informovat o tom, jaké existují příčiny změn a jaké jsou přístupy k jejich řešení. Dozvíte se, proč se změny setkávají s odporem a jaké námitky asi můžete očekávat. Stěžejní částí knihy jsou potom kapitoly o tom, jak zvládnout odpor a námitky a jakým stylem změny uřídit. Mezi důležité patří i informace jak vytvářet vizi a jak si provedení změny účelně rozdělit a naplánovat. Rady a doporučení jsou manifestovány na konkrétních příkladech i firemních případech a situacích. Nespornou výhodou publikace je její zaměření – autor ji psal, aby byla srozumitelná a užitečná jak vyššímu, tak střednímu managementu. Obě vrstvy se totiž podílejí na vývoji a kvalitě firmy podobnou měrou. Jestliže vedete nebo spolupracuje s menším i větším množstvím pracovníků, titul Jak reorganizovat firmu patří bezesporu do vaší manažerské knihovny. Stane se vaším častým rádcem a pomocníkem.


Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení