Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Internetový marketing.

Autor: Hlavenka, Jiří
Rok: 2001
ISBN: 9788072264988
NKP-CNB: cnb001023746
OCLC Number: (OCoLC)50343833
OKCZID: 110011010

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2001, 157 s. Praxe manažera. ISBN 80-7226-498-2.

Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

Příručka shrnuje základní informace o postupech využití internetu v oblasti marketingu.

Zdroj anotace: Národní knihovna v Praze



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení