Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3148669 obálek a 950390 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Český jazyk pro 3. ročník

( 2. díl )

Autor: Mikulenková Hana
Rok: 2006
ISBN: 9788072301645
ISBN: 9788072301638
NKP-CNB: cnb001706239
OCLC Number: (OCoLC)124087980
OCLC Number: (ocolc)124087980
OKCZID: 110541396
Vydání: Vyd. 2., přeprac. podle požadavků RVP ZV

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
MIKULENKOVÁ, Hana. Český jazyk pro 3. ročník. Ilustrace Jana KUDLIČKOVÁ. Vyd. 2., přeprac. podle požadavků RVP ZV. Olomouc: Prodos, 2006. 2 sv. (79, 79 s.).

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Související

1. díl Rok vydání: 2006



Anotace

Učebnice, kterou znáte, byla částečně přepracována tak, aby vyhovovala současným požadavkům na vzdělávání a 2. vydání již nese schvalovací doložku MŠMT pro výuku dle RVP. Nová podoba zachovává celou koncepci, obsah i většinu úkolů, takže neohrozí vaše přípravy z minulých let. Některé starší a pro dnešní děti již méně přitažlivé texty k procvičování učiva však byly nahrazeny působivějšími příběhy. Učebnice je pojata jako pracovní – výklad se přirozeně prolíná s tvůrčími úkoly a procvičovacími pasážemi, děti mají vše pohromadě, snadno se orientují a mohou přímo pracovat se všemi složkami. Učebnice tedy nepotřebuje doplnění pracovním sešitem a pro lepší možnost práce s ní je rozdělena do dvou tenčích sešitů. Výklad i procvičování jsou prezentovány na tématech, která děti buď učí nové věci z jiných oblastí, nebo je vedou k přemýšlení a objevování nových skutečností (léto dříve a dnes, miminko v rodině). Učebnice je přehledně graficky uspořádána a vypravena mnoha ilustracemi. Zdaleka není zanedbána ani komunikační výchova v psaném projevu, k různým literárním a komunikačním postupům se děti dostávají prakticky, aby chápaly jejich potřebu v běžném životě (popis, pracovní postup, výklad, líčení).

Zdroj anotace: Zbozi.cz



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení