Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150284 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Čítanka pro 2. ročník základní školy

( učebnice )

Autor: Šebesta, Karel
Rok: 2008
ISBN: 9788072387229
ISBN: 9788072388233
ISBN: 9788074890956
NKP-CNB: cnb001817958
OCLC Number: (OCoLC)259738088
OCLC Number: (ocolc)259738088
OKCZID: 110448820
Vydání: 1. vyd.

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
ŠEBESTA, Karel. Čítanka pro 2. ročník základní školy. Ilustrace Lukáš URBÁNEK. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 2008-2009. 6 sv.

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)


Související

pracovní sešit 1 Rok vydání: 2008
pracovní sešit 2 Rok vydání: 2008
pracovní sešit 3 Rok vydání: 2008
pracovní sešit 4 Rok vydání: 2008
příručka učitele Rok vydání: 2009



Anotace

Čítanka obsahuje 36 lekcí, sdružených do 6 tematických oblastí, jež se volně vážou k tematickým oblastem prvouky. Každá tematická oblast je členěna do dvou komplementárních okruhů o třech lekcích: domov x cizina, zdraví x nemoc apod. Čítanka nepředstavuje pouze výběr vhodných textů, současně s texty nabízí i doplňující otázky, úkoly pro zamyšlení a zajímavé informace, ještě podrobněji se s texty pracuje v pracovních sešitech. Hlavním cílem autorů je probouzet u žáků zájem o texty, zvláště o krásnou, ale i věcnou literaturu, přiměřenou jejich věku. Čítanka také rozvíjí u žáků techniku hlasitého a tichého čtení a dovednost číst s porozuměním, tj. nacházet v textech potřebné informace, interpretovat sdělení, popřípadě texty a jejich sdělení hodnotit. Na porozumění, interpretaci a hodnocení je zaměřena značná část navazujících úkolů a cvičení. Sekundárně přispívá čítanka ke komplexní výchově, resp. k rozvíjení jiných než komunikačních kompetencí žáka. Význačný je zejména příspěvek čítanky k výchově environmentální, občanské, informační a mediální. Mediální tematice jsou věnovány samostatné kapitoly, zřetel k médiím je však přítomen i v kapitolách dalších, průběžně v celé knize.

Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU



Dostupné zdroje

Přidat komentář a hodnocení