Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2892436 obálek a 873661 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Fyzika 9



Autor: Karel Rauner, Václav Havel a Miroslav Randa
Rok: 2012
ISBN: 9788072389964
ISBN: 9788074891212
NKP-CNB: cnb002540109
OCLC Number: (OCoLC)870290118
OKCZID: 112869761
Vydání: 2. aktualiz. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
RAUNER, Karel, Václav HAVEL a Miroslav RANDA. Fyzika 9: pro základní školy a víceletá gymnázia. 2., aktualiz. vyd. Plzeň: Fraus, 2013. ISBN 978-80-7238-996-4.

Hodnocení: 2.9 / 5 (7 hlasů)


Anotace

 

Moderní učebnice, které věnují zvýšenou pozornost odbourávání izolovaného přístupu fyziky k probírané problematice, efektivnímu provázání obsahu jednotlivých učebních předmětů a maximálnímu propojení získaných poznatků s každodenní zkušeností žáků i s praktickými aplikacemi. Učebnice mají jednotnou strukturu výkladu učiva. Tvoří ji základní část (vlastní učivo fyziky) a motivační část, zaměřená na propojení obsahu učiva fyziky s poznatky z dalších, zejména přírodovědných předmětů, a promítnutí teoretických poznatků do běžného života žáka. Učebnice pro 6. ročník/primu byla oceněna na mezinárodním knižním veletrhu ve Frankfurtu nad Mohanem bronzovou medailí jako třetí nejlepší učebnice pro základní školy v Evropě. Učebnice jsou zpracovány v souladu s osnovami vzdělávacího programu Základní škola s přihlédnutím k požadavkům Co by měl umět žák základní školy z fyziky. Řazení kapitol je tradiční, umožňuje bezproblémový přechod žáka mezi různými školami. Do učiva jsou zařazovány i moderní aplikace (mobilní telefony, proudové jističe, elektrické spotřebiče, digitální měřicí přístroje). Netradiční je v učebnici pro 6. ročník zařazení kapitoly věnované určení polohy s popisem činnosti systému GPS. První odvozenou fyzikální veličinou, se kterou se žáci seznamují, je rychlost. Autoři vycházeli z toho, že pochopení vzájemných souvislostí mezi rychlostí, dráhou a časem je vzhledem ke zkušenostem dnešní generace mnohem snazší, než tradiční spojení hustota – objem – hmotnost. Učebnice je koncipována tak, aby měl učitel fyziky velkou možnost výběru v rámci školních vzdělávacích plánů a aby mohl učebnici využít i pro zadání referátů, projektové vyučování, výuku nepovinných předmětů a kroužků. Jednotlivé kapitoly jsou napsány tak, aby lákaly žáky k přečtení i v případě, že je učitel vynechá.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Flexibooks
Zboží.cz
Books & Books s.r.o.
Databázeknih.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)