Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2895052 obálek a 875008 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Metodologie marketingového výzkumu



Autor: Vojtěch Malátek
Rok: 2001
ISBN: 9788072481194
NKP-CNB: cnb001032636
OCLC Number: (OCoLC)50342154
OKCZID: 110298601

Citace (dle ČSN ISO 690):
MALÁTEK, Vojtěch. Metodologie marketingového výzkumu. V Opavě: Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2001. 108 s. Studia oeconomica : vědecké monografie Slezské univerzity v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné po přihlášení )
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné po přihlášení )



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)
 
 
 

Seznam literatury