Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150225 obálek a 950558 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Bednarčík, Zdeněk
Rok: 2007
ISBN: 9788072484362
NKP-CNB: cnb001798873
OCLC Number: (OCoLC)271608891
OCLC Number: (ocolc)271608891
OKCZID: 110117049
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
BEDNARČÍK, Zdeněk. Strategický marketing. Vyd. 1. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné, 2007. 203 s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.