Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150940 obálek a 950590 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Toman, Miloš
Rok: 2003
ISBN: 9788072610815
NKP-CNB: cnb001239989
OCLC Number: (OCoLC)53270534
OCLC Number: (ocolc)53270534
OKCZID: 110001036
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
TOMAN, Miloš. Intuitivní marketing. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003. 137 s.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.