Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2893218 obálek a 874088 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů



Autor: Frey, Petr
Rok: 2008
ISBN: 9788072611607
NKP-CNB: cnb001784305
OCLC Number: (OCoLC)236553700
OKCZID: 110004314
Vydání: 2., rozš. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s., [4] s. obr. příl.


Digitální objekty

Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)
Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Další vydání knihy představuje to nejlepší z nových trendů v marketingové komunikaci a jejich využití na trhu. Autor ukazuje praktické aplikace efektivních kombinací nových metod s těmi tradičními, sleduje možnosti guerillového, digitálního či virového marketingu, event marketingu, direct marketingu i product placementu a nově se zabývá i komunikací v retailových řetězcích. Druhé vydání knihy přináší - slovem i obrazem v podobě 16stránkové barevné přílohy - ty nejlepší příklady z jednotlivých komunikačních oborů, včetně kampaní, které byly oceněny v mezinárodních soutěžích.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Můj antikvariát
KNIHCENTRUM.cz


Komentáře

Skvělé praktické příklady - reklamní kampaně mezinárodních firem.
18.03.2013    Zdroj: SKAT - Souborný katalog


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)