Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906712 obálek a 877379 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Vedení lidí a strategie v nejistých dobách



Autor: Sláva Kubátová
Rok: 2012
ISBN: 9788072612574
ISBN: 9788072613243
ISBN: 9788072613328
NKP-CNB: cnb002434201
OCLC Number: (OCoLC)827263194
OKCZID: 111675264

Citace (dle ČSN ISO 690):
KUBÁTOVÁ, Sláva. Vedení lidí a strategie v nejistých dobách. Praha: Management Press :, TC Business School, 2012, 214 s. Action Learning - praktický management, sv. 1. ISBN 978-80-7261-257-4.

Hodnocení: 5.0 / 5 (1 hlasů)


Anotace

 

Kniha Vedení lidí a strategie v nejistých dobách (první svazek nové ediční řady Action Learning - praktický management) autorského týmu TC Business School se snaží být jiná než mnohé jiné knihy na podobné téma: nedává návody. Autoři knihy nevěří, že v současném turbulentním světě je možné někomu jednoznačně poradit. Kniha je sestavena ze zkušeností manažerů-studentů MBA a ze zkušeností poradců ve firemních rozvojových programech. Perspektivou těchto zkušeností pak prezentuje některé teoretické modely a snaží se objasnit, jaké výhody a nevýhody může mít jejich aplikace v konkrétních případech. Současně, jakoby na pozadí, se celou prací prolíná klíčová otázka: Jak takový či jiný manažerský krok ovlivní lidi v organizaci - tedy nositele, tvůrce a realizátory know-how, na němž organizace stojí. Právě tuto otázku i její řešení autoři považují za prioritní úkol manažerů. První část knihy (Vedení lidí) je zaměřena především na různé koncepce vedení lidí, jejich postupný vývoj v čase a současné možnosti jejich použití. Zároveň probírá různé modely motivování a rozvíjení lidí. Druhá část (Strategie) se soustřeďuje na to, jak se organizace mohou úspěšně protnout s vlivy prostředí, v němž hledají své "místo na slunci". U této knihy knihy, jejímž základem  je metoda Action Learning, tedy učení se praxí, autoři doporučují ještě jiný přístup: vybízejí čtenáře, aby zkusili s knihou i autory diskutovat, neboť taková diskuse přináší inspiraci pro řešení vlastních reálných problémů. Ediční řada Action Learning - praktický management je založena na patnácti letech zkušeností manažerů a studentů MBA s aplikací různých modelů a teorií při řešení problémů ve všech oblastech řízení organizací a vedení lidí. Jednotlivé svazky autorsky připravil tým lektorů TC Business School, kteří vedli aplikační projekty  s využitím metody AL jak při studiu MBA, tak v programech rozvoje managementu v organizacích.

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

Městská knihovna v Praze
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Srovname.cz
Zboží.cz
Flexibooks
eReading.cz
Československá bibliografická databáze
KNIHCENTRUM.cz
Antikvariát Avion
Palmknihy.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)