Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3143922 obálek a 948809 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: English, James F.
Rok: 2011
ISBN: 9788072944927
NKP-CNB: cnb002369306
OCLC Number: (OCoLC)798995666
OCLC Number: (ocolc)798995666
OKCZID: 111373293
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
ENGLISH, James F.. Ekonomie prestiže: ceny, vyznamenání a oběh kulturních hodnot. Vyd. 1. Brno: Host, 2011, 416 s. Teoretická knihovna, sv. 30. ISBN 978-80-7294-492-7.
Hodnocení:
4.8 / 5
(8 hlasů)
Kniha profesora anglické literatury na University of Pennsylvania se zabývá vznikem, historií a fungováním literárních a filmových cen i vším, co se kolem nich odehrává. Popisuje způsoby, jak ceny a jejich udělování zavedly jakousi hru, která se spoléhá na příznivé přijetí či rozhořčení, jež vzbuzují u kritiků i nominovaných. Autor sleduje statistické údaje o růstu publikovaných knih i o vzniku nových cen. Český překlad je doplněn studií reflektující české literární ceny a jejich historii. Časopis New York Magazine vyhlásil publikaci J. F. Englishe nejlepší akademickou knihou roku 2005.
Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz