Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2906456 obálek a 877214 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Budování úspěšného firemního webu : strategie, tvorba, propagace



Autor: Plotěný, Luboš
Rok: 2005
ISBN: 9788073001735
NKP-CNB: cnb001629092
OCLC Number: (OCoLC)85164274
OKCZID: 110336842
Vydání: 1. vyd.

Citace (dle ČSN ISO 690):
PLOTĚNÝ, Luboš. Budování úspěšného firemního webu: strategie, tvorba, propagace. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2005, 127 s. ISBN 80-7300-173-X.


Anotace

 

Ve firemní webové prezentaci se může skrývat velký potenciál - záleží ovšem, jak se ke svému webu daná firma postaví. Publikace je určena spíše pro manažery firem, neboť přehlednou formou poskytuje čtenáři základní souvislosti, na základě kterých lze provádět kvalitnější strategická rozhodnutí týkající se firemního webu.


Dostupné zdroje

Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Můj antikvariát


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)