Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2649875 obálek a 799083 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Umění obchodní konverzace: naučte se získávat nové klienty, dobře prezentovat své myšlenky a produkty a bez zbytečných emocí řešit konflikty na pracovišti!



Autor: Fine, Debra
Rok: 2009
ISBN: 9788073063931
NKP-CNB: cnb001969570
OCLC Number: (OCoLC)455849498
OKCZID: 110234615
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
FINE, Debra. Umění obchodní konverzace: naučte se získávat nové klienty, dobře prezentovat své myšlenky a produkty a bez zbytečných emocí řešit konflikty na pracovišti!. Vyd. 1. Praha: Beta, 2009. 199 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

 

Vedle průvodce poskytujícího návod, jak vést lehkou společenskou konverzaci, kterého čtenářům současně nabízíme, přichází specialistka na mezilidské vztahy Debra Fine také s obtížnějším tématem – uměním obchodní komunikace. Předvede vám, jak vést úspěšná vyjednávání, získávat klienty, pořádat skvělé prezentace, chválit zaměstnance a efektivně řešit konflikty

Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz



Dostupné zdroje

NK Praha
Svaz českých nakladatelů a knihkupců
Martinus
Knihy.ABZ.cz
Srovname.cz
Československá bibliografická databáze
Databázeknih.cz


Přidat komentář a hodnocení

Od: (127.0.0...)