Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3149792 obálek a 950526 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing in sport

Autor: Daňhelová, Šárka a Masarykova univerzita
Rok: 2004
ISBN: 9788073150969
NKP-CNB: cnb001583682
OCLC Number: (OCoLC)83978256
OCLC Number: (ocolc)83978256
OKCZID: 110299635

Knihovny.cz    Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz

Citace (dle ČSN ISO 690):
DAŇHELOVÁ, Šárka. Marketing in sport. Brno: Paido, 2004. 63 s.

Digitální objekty

(dostupné pouze v této knihovně)
(dostupné pouze v této knihovně)

Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.

Napište na knížku první komentář!