Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2913083 obálek a 881083 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing in sport



Autor: Daňhelová, Šárka a Masarykova univerzita
Rok: 2004
ISBN: 9788073150969
NKP-CNB: cnb001583682
OCLC Number: (OCoLC)83978256
OKCZID: 110299635

Citace (dle ČSN ISO 690):
DAŇHELOVÁ, Šárka. Marketing in sport. Brno: Paido, 2004. 63 s.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)