Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2388591 obálek a 595387 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Elektronický marketing

Autor: Kuba, Martin
Rok: 2002
ISBN: 9788073181147
NKP-CNB: cnb001241760
OCLC Number: (OCoLC)53267189
OKCZID: 110302083
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
KUBA, Martin. Elektronický marketing. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2002, 118 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 80-7318-114-2.


Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (35.170.64...)