Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.

Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2891754 obálek a 873249 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.

Registrovat »    Zapomenuté heslo?

Marketing a reklama: učební text



Autor: Světlík, Jaroslav a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2003
ISBN: 9788073181406
NKP-CNB: cnb001257375
OCLC Number: (OCoLC)85068808
OKCZID: 110332840
Vydání: Vyd. 1.

Citace (dle ČSN ISO 690):
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama: učební text. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2003. 170 s. Učební texty vysokých škol.


Digitální objekty

Národní digitální knihovna (dostupné pouze v této knihovně)
Moravská zemská knihovna v Brně (dostupné pouze v této knihovně)



Anotace

Buďte první a doplňte chybějící anotaci.


Napište na knížku první komentář!

Od: (127.0.0...)