Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3147233 obálek a 949778 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Soukalová, Radomila a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2004
ISBN: 9788073181772
NKP-CNB: cnb001307995
OCLC Number: (OCoLC)56870051
OCLC Number: (ocolc)56870051
OKCZID: 110322289
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
SOUKALOVÁ, Radomila. Strategický marketing: učební text. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004, 118 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 80-7318-177-0.
Hodnocení:
3.0 / 5
(2 hlasů)
Učební text "Strategický marketing" je koncipován v návaznosti na publikaci J. Světlíka "Marketing a reklama". Je napsán a určen jako základní studijní text pro studenty marketingových komunikací i studenty výrvarných oborů, kteří se ve svém odborném profesním působení v oblasti marketingových komunikací budou často setkávat s odobornou marketingovou terminologií, ale v mnoha případech budou členy realizačních týmů řešících strategické otázky firem neb budou operativně řešit problémy výrobkové, cenové i distribuční pružnosti.
Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU