Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 2897955 obálek a 875375 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Strategický marketing: učební text | ||||||||||||
Autor: Soukalová, Radomila a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně Hodnocení: 3.0 / 5 (1 hlasů) Digitální objekty
AnotaceUčební text "Strategický marketing" je koncipován v návaznosti na publikaci J. Světlíka "Marketing a reklama". Je napsán a určen jako základní studijní text pro studenty marketingových komunikací i studenty výrvarných oborů, kteří se ve svém odborném profesním působení v oblasti marketingových komunikací budou často setkávat s odobornou marketingovou terminologií, ale v mnoha případech budou členy realizačních týmů řešících strategické otázky firem neb budou operativně řešit problémy výrobkové, cenové i distribuční pružnosti. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU Dostupné zdroje
|