Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3145173 obálek a 949253 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2005
ISBN: 9788073183363
NKP-CNB: cnb001578770
OCLC Number: (OCoLC)85160750
OCLC Number: (ocolc)85160750
OKCZID: 110479796
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
Teorie V - Marketingové komunikace: texty pro studující v kombinované formě studia : magisterský studijní program : studijní program: Výtvarná umění. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005, 186 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 80-7318-336-6.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.