Vyhledávat v databázi titulů je možné dle ISBN, ISSN, EAN, č. ČNB, OCLC či vlastního identifikátoru. Vyhledávat lze i v databázi autorů dle id autority či jména.
Projekt ObalkyKnih.cz sdružuje různé zdroje informací o knížkách do jedné, snadno použitelné webové služby. Naše databáze v tuto chvíli obsahuje 3150393 obálek a 950589 obsahů českých a zahraničních publikací. Naše API využívá většina knihoven v ČR.
Autor: Pilík, Michal a Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Rok: 2005
ISBN: 9788073183677
NKP-CNB: cnb001631119
OCLC Number: (OCoLC)83978402
OCLC Number: (ocolc)83978402
OKCZID: 110320298
Vydání: Vyd. 1.
Půjčte si tento titul v knihovně přes portál Knihovny.cz
Citace (dle ČSN ISO 690):
PILÍK, Michal. Průmyslový marketing. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005, 108 s. ISBN 80-7318-367-6.
Buďte první a doplňte chybějící anotaci.